מטבח אפור בהיר מודרני – סגנון פוגש תחכום

האפור- צבע המגשר בין שני הקטבים הפופולריים ביותר בעולם עיצוב המטבחים המודרניים – השחור הדרמטי והאפלולי והלבן המואר והנקי. אז אם מצאתם עצמכם מתלבטים ומתחבטים בשאלה- איזה צבע למטבח נכון לכם יותר, מטבח אפור בהיר מודרני, המאופיין באלגנטיות המהודרת והמאופקת שלו, אולי יפתור לכם את הדילמה. הבה נשפוך מעט אור על הצבע האפור.

 

משטח מטבח עשוי גרניט פורצלן

 

בחירת מטבח אפור בהיר

כאמור, מטבח אפור בהיר מציע בסיס רב תכליתי שעובד יפה עם אלמנטים עיצוביים שונים. בין אם אתם משפצים חלל קיים או מתחילים מאפס, ארונות או שיש למטבח בגוון אפור בהיר יספק רקע ניטרלי שידע להדגיש תכונות אחרות של החלל.

 

ריצוף פנים בגימור HYDRO

 

למה לבחור באפור בהיר?

הצבע האפור כבחירה עיצובית מביא עימו כמה יתרונות ברורים, הוא יודע להשתלב בצורה חלקה עם סגנונות שונים, ממינימליסטי ועד תעשייתי. זהו צבע על-זמני שבניגוד לכמה צבעים הנכנסים ויוצאים מהאופנה, מטבח אפור בהיר נשאר מעודכן ומתמשך. עוד נקודה חשובה הינה היכולת להדגיש את האור בחדר, כמעט כמו המטבח הלבן. למעשה בחירה במטבח אפור בהיר מאפשרת לכם להנות מהטוב שבכל העולמות- גם מתוספת צבע וגם מבהירות, בו זמנית.

 

מטבח אפור מודרני- קווים לדמותו

מטבחים מודרניים מדגישים קווים נקיים ולרוב יתהדרו בצבעים וגוונים ממשפחת המונוכרומט, פריסות מינימליסטיות והתמקדות בפונקציונליות. כאשר הם משולבים עם ערכת צבעי אפור בהיר, המאפיינים הללו משתפרים, ויוצרים חלל שהוא גם פונקציונלי וגם מסוגנן. מטבח מודרני ידאג להחביא ולטשטש אביזרי מטבח מאחורי דלתות בקווים נקיים ולהציג קו אחיד במינימום אלמנטים. התוצאה שתתקבל תהיה סופר אלגנטית ותשדר יוקרה:

  • עיצוב מינימליסטי- פחות זה יותר במטבח מודרני.
  • מכשירים חדשניים- מטבחים מודרניים כוללים לעתים קרובות את הטכנולוגיה העדכנית ביותר של המטבח ומכשירי החשמל, אלו משתלבים היטב עם המראה היוקרתי.
  • נכנסים לארון- פתרונות אחסון השומרים על משטח נקי ותוך ניצול יעיל של מקום בחזית אחידה של צבע ומרקם. כיום נהוג להתאים ולכסות את דלתות מכשירי החשמל הגדולים כמו מדיח ומקרר באותו החומר של ארונות המטבח ובכך לטשטש את קיומם.

 

מטבח אפורמטבח אפור

 

המטבח המודרני וחמישים גוונים של אפור

בעוד ששחור ולבן הוריו של האפור, הינם צבעים חד משמעיים, לצאצאיהם האפורים אין סוף גוונים המשתרעים בין אפור כהה הממוקם בשכנות לאחיו השחור ועד לאפור הבהיר המלכלך מעט את הלבן.
בחירת הגוון הנכון של אפור למטבח שלכם היא קריטית ומושפעת מגורמים שונים, לרבות גודל המטבח שלכם, כמות האור הטבעי שהוא מקבל וההעדפות האישיות שלכם.
אור טבעי- גוונים בהירים של אפור יכולים להאיר מטבח שאינו מקבל הרבה אור טבעי, ואילו אפורים כהים יותר מוסיפים עומק ורשמיות לחללים מוארים היטב.
גודל המטבח- אם חלל המטבח שלכם אינו סובל מעודף מרחבים הקפידו לבחור גוונים בהירים של אפור. מטבח אפור בהיר מודרני, נקי ומינימליסטי יראה מואר ומרווח יותר ולא חנוק עמוס לעייפה. מטבח גדול פתוח לחלל המרכזי באופן טבעי פחות מוגבל בצבע ויכול להנות מצבעים בהירים וכהים כאחד.

 

מטבח אפור

 

ייעוץ עם פרביטל

מפאת המנעד העצום שלאפור יש להציע, אנחנו בפרביטל ממליצים להתייעץ עם איש מקצוע, בפרט עבור פרויקטים גדולים או מורכבים יותר, זו יכולה להיות השקעה משתלמת בטווח המיידי והרחוק. אנשי מקצוע מעולם העיצוב יספקו לכם תובנות לגבי הטרנדים החמים, לסקור את החלל המיועד גם ביחס לשאר הבית ולהתאים עבורכם אישית את הגוון והמרקם הנכונים ביותר עבור החלל הנתון.

 

שילובי שיש במטבח האפור

זה המקום לומר שכשאתם בוחרים לעצב את המטבח שלכם באפור, אין חובה שכל כולו על כל חלקיו יצבעו דווקא בצבע עכבר. דווקא משום שהוא משלב גם את הפוטנציאל של שחור ולבן הוא ידע לקבל את אחד משני הצבעים הללו כקישוט שובר שוויון, כך למשל מטבח אפור בהיר עם שיש שחור יכול ליצור קונטרסט בולט, להכניס עניין לעיצוב ולשמור על המראה היוקרתי. השיש השחור מספק ניגוד דרמטי לאפור בהיר, מושלם ליצירת נקודת מוקד. אם בחרתם בגוון היותר כהה על הסקלה, שקלו בחיוב שילוב של משטח עבודה בהיר. באופן כללי האפור כמו גם השחור והלבן ידע לקבל בברכה כל צבע שתבחרו להוסיף לו בנגיעות ולארח אותו בכבוד לצידו.

 

לסיכום

מטבח מודרני באפור מציע שילוב מושלם של סגנון, יעילות ותחכום. על ידי בחירה בגוון האפור הנכון, ושילוב חומרים איכותיים כמו שיש שחור, ותמיכה של איש מקצוע, תוכלו ליצור חלל מטבח ה עונה על הצרכים הפרקטיים מבלי לזנוח את הסגנון האישי שלכם. בין אם תבחרו לצאת למסע העיצובי הזה לבד או עם עזרה מקצועית, התוצאה בוודאי תהיה מטבח יפהפה ופונקציונלי שישרת אתכם היטב לאורך שנים. אנחנו בפרטיבל עומדים לרשותכם בכל שאלה או דילמה.